Synpunkter & klagomål

Hjälp oss att bli bättre - säg vad du tycker!

Ibland vill man klaga, ibland vill man berätta när något är bra.

Framför gärna dina synpunkter till kommunen. Vare sig du är nöjd eller missnöjd är det viktigt för oss att du berättar det. Dina synpunkter, stora som små, är viktiga i vårt utvecklingsarbete. De kan hjälpa till att ge bättre service till kommuninvånarna.

Din synpunkt eller klagomål blir offentlig handling.

Läs om hur vi tar om hand dina synpunkter eller ditt klagomål.

  1. Skriv kort ner de synpunkter, förslag eller klagomål du har:
  2. Mina kontaktuppgifter
    Lämna fälten tomma om du vill vara anonym.
  3. eller avbryt

Passbeskrivning

step up

 

Bas: Passar för nybörjare och seniorer. Vi tränar kondition, balas och stryka. Utan hopp.

Basstyrka: Passar nybörjare och seniorer. Fokus på stora muskelgrupper och teknik.

Boxfys: Ett pass med enklare slag och sparkar. Kombinerat med styrka och smidighet. Du tränar även kondition och uthållighet.

Cirkelfys: Stationsträning där du tränar styrka, kondition och rörlighet för hela kroppen.

Core: I intervallform tränar vi mage och rygg.

Funktionell cirkel: Stationsträning där du tränar styrka, kondition och rörlighet för hela kroppen i funktionella övningar.

Mamma, barn: Styrka och kondition anpassat för nyblivna mammor, här är din bebis välkommen att följa med.

Mediyoga: En lugn form av yoga där fokus ligger på att skapa inre frid.

Poweryoga: Dynamiska övningar och positioner i ett flöde kompletterat med andningsövningar.

Rumpa: I intervallform tränar vi sätesmuskulaturen med puls, styrka och kontakt.

Spinning:  Konditionsträning på stationära cyklar till medryckande musik. Med hjälp av vår Activioutrustning kan du träna pulsbaserat.

Spin tabata: Korta intervaller.

Spinbas:  Passar nybörjare och seniorer.

Spin intervall: Fokus på intervaller i olika längd.

Spin/styrka: Spin 45 minuter, avslutas med 30 minuter styrka.

Step Up: Förkoreograferat glädjerikt konditionspass på step up bräda.

Step up basic/styrka: Enklare stegkombinationer på step up bräda. Avslutas med styrka.

Styrka: Ett muskelpass koreograferat till musik. Vi använder skivstänger och hantlar.

Styrka i blockform: Ett muskelpass i intervallform. Vi använder skivstänger och hantlar.

Tabata: Styrka och kondition i högintensiva intervaller.

Vattengympa: Styrka, rörlighet- och konditionsträning i vatten. Skonsamt för dina leder.

Zumba: Ren rörelseglädje till latinska rytmer såsom salsa, cumbia och reggaeton.

 

Till gruppträningsschemat

 

  • Senast uppdaterad 7 jan 2018